Mijn eigen profiel maken
Openbare toegang
Alles bekijken1 artikel
0 artikelen
beschikbaar
niet beschikbaar
Op basis van financieringsmachtigingen
Medeauteurs
- Thomas RudolphProfessor of Marketing and Retail ManagementGeverifieerd e-mailadres voor unisg.ch
- Dr. Severin Friedrich BischofAssociated Researcher, University of St.GallenGeverifieerd e-mailadres voor unisg.ch
- Heiner EvanschitzkyAlliance Manchester Business School, The University of ManchesterGeverifieerd e-mailadres voor manchester.ac.uk
- Leonard LeeProfessor of Marketing, National University of SingaporeGeverifieerd e-mailadres voor nus.edu.sg
- Claire TsaiProfessor of Marketing, University of TorontoGeverifieerd e-mailadres voor rotman.utoronto.ca
- Venkatesh ShankarTexas A&M UniversityGeverifieerd e-mailadres voor mays.tamu.edu
- Utpal DholakiaGeorge R. Brown Professor of Marketing, Rice UniversityGeverifieerd e-mailadres voor rice.edu
- Barbara E. KahnThe Wharton School, University of PennsylvaniaGeverifieerd e-mailadres voor wharton.upenn.edu
- J Jeffrey InmanKatz Graduate School of Business - University of PittsburghGeverifieerd e-mailadres voor katz.pitt.edu
- Timothy GilbrideGeverifieerd e-mailadres voor nd.edu
- Koert Van IttersumProfessor of Marketing and Consumer Well-being, University of GroningenGeverifieerd e-mailadres voor rug.nl
- Leigh McAlisterProfessor of Marketing, University of Texas at AustinGeverifieerd e-mailadres voor mccombs.utexas.edu
- Ajay KalraHerbert S. Autrey Professor of Marketing, Rice UniversityGeverifieerd e-mailadres voor rice.edu
- Liane NagengastUniversity of St.GallenGeverifieerd e-mailadres voor unisg.ch
- Gianluca ScheideggerGDI Gottlieb Duttweiler InstituteGeverifieerd e-mailadres voor gdi.ch