Mijn eigen profiel maken
Openbare toegang
Alles bekijken3 artikelen
0 artikelen
beschikbaar
niet beschikbaar
Op basis van financieringsmachtigingen
Medeauteurs
- Mandy HütterEberhard Karls Universität TübingenGeverifieerd e-mailadres voor uni-tuebingen.de
- Mirjam TukAssociate professor of Marketing, RSM Erasmus UniversityGeverifieerd e-mailadres voor rsm.nl
- Stijn M.J. van OsselaerS.C. Johnson Professor of Marketing, S.C. Johnson Graduate School of Management, Cornell UniversityGeverifieerd e-mailadres voor cornell.edu
- Stefano PuntoniThe Wharton School, University of PennsylvaniaGeverifieerd e-mailadres voor wharton.upenn.edu
- Chris janiszewskiUniversity of FloridaGeverifieerd e-mailadres voor warrington.ufl.edu
- Nader TavassoliProfessor, London Business SchoolGeverifieerd e-mailadres voor london.edu
- Christian UnkelbachProfessor for Experimental Psychology, Universität zu KölnGeverifieerd e-mailadres voor uni-koeln.de
- Christoph StahlUniversity of CologneGeverifieerd e-mailadres voor uni-koeln.de
- Olivier CorneilleUniversité catholique de Louvain. IPSYGeverifieerd e-mailadres voor uclouvain.be
- Vincent YzerbytProfessor of Social Psychology, UCLouvain, Université catholique de Louvain, BelgiumGeverifieerd e-mailadres voor uclouvain.be
- Bart De LangheKU Leuven & Vlerick Business SchoolGeverifieerd e-mailadres voor kuleuven.be
- Gabriele PaolacciAssociate Professor, Erasmus University RotterdamGeverifieerd e-mailadres voor rsm.nl
- Gerald Joseph GornDepartment of management and marketingGeverifieerd e-mailadres voor polyu.edu.hk
- Monica WadhwaGeverifieerd e-mailadres voor temple.edu
Volgen
Steven Sweldens
Professor of Consumer Behavior and Marketing, RSM Erasmus University
Geverifieerd e-mailadres voor rsm.nl