Mijn eigen profiel maken
Openbare toegang
Alles bekijken10 artikelen
0 artikelen
beschikbaar
niet beschikbaar
Op basis van financieringsmachtigingen
Medeauteurs
- Kenneth GillinghamProfessor of Economics, Yale UniversityGeverifieerd e-mailadres voor yale.edu
- Alan SorensenProfessor of Economics, University of WisconsinGeverifieerd e-mailadres voor ssc.wisc.edu
- Vinod VenkatramanFox School of Business, Temple UniversityGeverifieerd e-mailadres voor temple.edu
- Russell S. WinerProfessor of Marketing, New York UniversityGeverifieerd e-mailadres voor stern.nyu.edu
- Paul A. PavlouCullen Distinguished Chair Professor & Dean, C. T. Bauer College of Business, University of HoustonGeverifieerd e-mailadres voor bauer.uh.edu
- Masakazu IshiharaAssociate Professor of Marketing, NYU SternGeverifieerd e-mailadres voor stern.nyu.edu
- Hal HershfieldProfessor of Marketing, Behavioral Decision Making, and Psychology, UCLA Anderson SchoolGeverifieerd e-mailadres voor anderson.ucla.edu
- Khoi D. VoDIRT Research TechnologiesGeverifieerd e-mailadres voor wearedirt.com
- Wesley R. HartmannGraduate School of Business, Stanford UniversityGeverifieerd e-mailadres voor stanford.edu