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Coauteurs
- Philipp SchlatterProfessor in Fluid Mechanics, FAU Erlangen-Nürnberg and KTH StockholmAdresse e-mail validée de fau.de
- Ardeshir HanifiKTH, FLOW, Engineering MechanicsAdresse e-mail validée de kth.se
- Luca BrandtProfessor in Fluid Mechanics at KTH, Sweden and NTNU, NorwayAdresse e-mail validée de mech.kth.se
- Peter SchmidProfessor of Mechanical Engineering, KAUSTAdresse e-mail validée de kaust.edu.sa
- Shervin BagheriProfessor in Fluid Mechanics, KTH, SwedenAdresse e-mail validée de mech.kth.se
- Espen ÅkervikFFIAdresse e-mail validée de ffi.no
- Stefan IvanellAdresse e-mail validée de geo.uu.se
- Arne V. JohanssonProfessor e.m. in Mechanics, KTHAdresse e-mail validée de mech.kth.se
- Yohann DuguetResearcher at LISN-CNRS, Université Paris SaclayAdresse e-mail validée de limsi.fr
- Martin BerggrenProfessor of Scientific Computing, Umeå UniversityAdresse e-mail validée de cs.umu.se
- jens norkaer sorensendanmarks tekniske universitetAdresse e-mail validée de dtu.dk
- Ricardo VinuesaAssociate Professor, KTH Royal Institute of TechnologyAdresse e-mail validée de mech.kth.se
- Anders LundbladhSpecialist whole engine, GKN AerospaceAdresse e-mail validée de gknaerospace.com
- Mattias ChevalierScaniaAdresse e-mail validée de scania.com
- André V. G. CavalieriInstituto Tecnológico de AeronáuticaAdresse e-mail validée de ita.br
- Markus HögbergAdresse e-mail validée de högberg.nu
- Clarence W RowleyProfessor of Mechanical and Aerospace Engineering, Princeton UniversityAdresse e-mail validée de princeton.edu
- P Henrik AlfredssonProfessor emeritus of Fluid Physics, FLOW, Dept. Eng. Mech., KTH Royal Institute of TechnologyAdresse e-mail validée de mech.kth.se
- Martin SkoteCranfield UniversityAdresse e-mail validée de cranfield.ac.uk
- Jan PralitsAssociate Professor, DICCA, University of GenoaAdresse e-mail validée de unige.it
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Dan Henningson
Swedish e-Science Research Centre (SeRC), FLOW Turbulence Laboratory, KTH Engineering Mechancis
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