Mijn eigen profiel maken
Openbare toegang
Alles bekijken2 artikelen
0 artikelen
beschikbaar
niet beschikbaar
Op basis van financieringsmachtigingen
Medeauteurs
- Roland T. RustU. of MarylandGeverifieerd e-mailadres voor rhsmith.umd.edu
- Edward C MalthouseNorthwestern University: integrated marketing communications, industrial engineering and mgmt sciGeverifieerd e-mailadres voor northwestern.edu
- Vojislav MaksimovicUniversity of MarylandGeverifieerd e-mailadres voor umd.edu
- William RandMcLauchlan Distinguished Professor, North Carolina State UniversityGeverifieerd e-mailadres voor ncsu.edu
- Bart LariviereProfessor of Marketing at KU Leuven + Research Fellow Center for Service Intelligence, GhentGeverifieerd e-mailadres voor kuleuven.be
- Werner KunzProfessor of Marketing, University of Massachusetts BostonGeverifieerd e-mailadres voor umb.edu
- Chekitan S. Dev, Ph.D.Distinguished Professor at Cornell UniversityGeverifieerd e-mailadres voor cornell.edu
- Michael TrusovUniversity of MarylandGeverifieerd e-mailadres voor umd.edu
- Abraham (Avi) SeidmannQuestrom School of Business, Boston University, MA, USAGeverifieerd e-mailadres voor bu.edu
- Andrew T. StephenL'Oréal Professor of Marketing, Saïd Business School, University of OxfordGeverifieerd e-mailadres voor sbs.ox.ac.uk