Julia Peters
Julia Peters
PhD researcher, Ghent University
Geverifieerd e-mailadres voor ugent.be
Titel
Geciteerd door
Geciteerd door
Jaar
Secretly serious? Maintaining and crossing cultural boundaries in the karaoke bar through ironic consumption
J Peters, K van Eijck, J Michael
Cultural Sociology 12 (1), 58-74, 2018
142018
Lolbroek of liefhebber?
J Peters, L Van der Jagt, K Van Eijck, J Michael, P Berkers
Sociologie 11 (1), 31-50, 2015
42015
Symbolische grenzen (be) grijpen: een bespreking en illustratie van relationele en correlationele klasseanalyse
J Peters, S Daenekindt, H Roose
SOCIOLOGOS 39 (1), 48-59, 2018
12018
Vanderbeeken, R.(2016). Buy Buy Art. De vermarkting van kunst en cultuur. Berchem: EPO
J Peters
Jaargang 2016− Volume 37− Nummer 3
B Spruyt, J Dhoore, M Van Hulle, C Vanroelen, L Cortois, D Vandebroeck, ...
Het systeem kan de bewerking nu niet uitvoeren. Probeer het later opnieuw.
Artikelen 1–5