Mijn eigen profiel maken
Openbare toegang
Alles bekijken12 artikelen
0 artikelen
beschikbaar
niet beschikbaar
Op basis van financieringsmachtigingen
Medeauteurs
- Frank FischerLudwig-Maximilians-Universität München, Dept. of PsychologyGeverifieerd e-mailadres voor psy.lmu.de
- Jan KiesewetterInstitut für Didaktik und Ausbildungsforschung in der MedizinGeverifieerd e-mailadres voor med.lmu.de
- Michael SailerLearning Analytics and Educational Data Mining, University of AugsburgGeverifieerd e-mailadres voor uni-a.de
- Iryna GurevychFull Professor, TU Darmstadt; Adjunct Professor, MBZUAI, Abu DhabiGeverifieerd e-mailadres voor cs.tu-darmstadt.de
- Ingo KollarUniversity of AugsburgGeverifieerd e-mailadres voor phil.uni-augsburg.de
- Markus DreselUniversity of Augsburg, GermanyGeverifieerd e-mailadres voor phil.uni-augsburg.de
- Martin GreiselAssistant Professor, Educational Psychology, University of Augsburg, GermanyGeverifieerd e-mailadres voor uni-a.de
- David Williamson ShafferSears Bascom Professor of Learning Analytics, University of Wisconsin-MadisonGeverifieerd e-mailadres voor education.wisc.edu
- Riikka HofmannUniversity of CambridgeGeverifieerd e-mailadres voor cam.ac.uk
- Anika RadkowitschLeibniz-Institut für die Pädagogik der Naturwissenschaften und MathematikGeverifieerd e-mailadres voor leibniz-ipn.de
- Nicole HeitzmannResearch Associate, LMU MunichGeverifieerd e-mailadres voor psy.lmu.de
- Prof. Dr. Tina SeidelProfessor for Educational Psychology, School of Social Sciences and Technology, TUMGeverifieerd e-mailadres voor tum.de
- Martin R. FischerProfessor für Didaktik und Ausbildungsforschung in der Medizin, Klinikum der LMUGeverifieerd e-mailadres voor med.uni-muenchen.de
- Maria BannertLehrstuhlinhaberin Lehren und Lernen mit digitalen MedienGeverifieerd e-mailadres voor tum.de
Volgen
Elisabeth Bauer
Learning Analytics & Educational Data Mining, University of Augsburg, Germany
Geverifieerd e-mailadres voor uni-a.de