Suivre
Leonie Wiemeyer
Titre
Citée par
Citée par
Année
The Inverted Classroom Model
J Handke, N Kiesler, L Wiemeyer
AMC 10, 12, 2012
171*2012
Social media in EFL teaching: Promoting (oral) communication skills in complex competency tasks
L Wiemeyer, S Zeaiter
Dutch Journal of Applied Linguistics 4 (2), 193-211, 2015
82015
Clicker-Happy: Audience Response Systems as an Interface between Pre-Class Preparation and In-Class Session
L Wiemeyer
Handke, Jürgen/Kiesler, Nathalie/Wiemeyer, Leonie (eds.) (2013): The …, 2013
42013
Social media in the foreign language classroom: Promoting oral communication skills online
EM Großkurth, L Wiemeyer, S Zeaiter
2014
Paraphrasen in den Texten deutschsprachiger Englischlerner: Entwicklung von Intertextualität und bildungssprachlicher Kompetenz im Schreiben in der Fremdsprache
BA Güldenring, L Wiemeyer
2014
The Inverted Classroom Model: The 2nd German ICM-Conference–Proceedings
J Handke, N Kiesler, L Wiemeyer
Walter de Gruyter, 2013
2013
Intertextuality in second language writing: Source use and paraphrasing in academic learner English
L Wiemeyer
Le système ne peut pas réaliser cette opération maintenant. Veuillez réessayer plus tard.
Articles 1–7