Mijn eigen profiel maken
Openbare toegang
Alles bekijken10 artikelen
1 artikel
beschikbaar
niet beschikbaar
Op basis van financieringsmachtigingen
Medeauteurs
- Mamta ShahSenior Learning Scientist, ElsevierGeverifieerd e-mailadres voor elsevier.com
- Amanda BaranyUniversity of PennsylvaniaGeverifieerd e-mailadres voor drexel.edu
- Punya MishraAssoc. Dean of Scholarship & Innovation, Mary Lou Fulton Teacher's College, Arizona StateGeverifieerd e-mailadres voor asu.edu
- Hamideh Talafian, Ph.D.University of Illinois at Urbana-ChampaignGeverifieerd e-mailadres voor illinois.edu
- Matthew KoehlerMichigan State UniversityGeverifieerd e-mailadres voor msu.edu
- Mark Petrovich Jr.Ph.D. Student, Drexel UniversityGeverifieerd e-mailadres voor drexel.edu
- Matthew DuvallUniversity of PennsylvaniaGeverifieerd e-mailadres voor upenn.edu
- Moe WoodardWilkes UniversityGeverifieerd e-mailadres voor wilkes.edu
- Nur Akkuş ÇakırMiddle East Technical UniversityGeverifieerd e-mailadres voor metu.edu.tr
- David Williamson ShafferSears Bascom Professor of Learning Analytics, University of Wisconsin-MadisonGeverifieerd e-mailadres voor education.wisc.edu
- Jichen ZhuAssociate Professor, IT University of CopenhagenGeverifieerd e-mailadres voor itu.dk
- Josep Valls-VargasAdobeGeverifieerd e-mailadres voor amazon.com
Volgen
Aroutis Foster
Professor, Learning Sciences and Technologies, Drexel University
Geverifieerd e-mailadres voor drexel.edu - Homepage