Mijn eigen profiel maken
Openbare toegang
Alles bekijken1 artikel
0 artikelen
beschikbaar
niet beschikbaar
Op basis van financieringsmachtigingen
Medeauteurs
- David GodesJohns Hopkins UniversityGeverifieerd e-mailadres voor jhu.edu
- Judith ChevalierProfessor of Economics and Finance, Yale School of ManagementGeverifieerd e-mailadres voor yale.edu
- Jiwoong ShinProfessor of Marketing at Yale UniversityGeverifieerd e-mailadres voor yale.edu
- Jonathan GruberProfessor of Economics, MITGeverifieerd e-mailadres voor mit.edu
- Barak LibaiMarketing Professor, Reichman University (formally IDC), Herzliya , IsraelGeverifieerd e-mailadres voor idc.ac.il
- Yubo ChenCoca-Cola Chair Professor, School of Economics and Management, Tsinghua UniversityGeverifieerd e-mailadres voor sem.tsinghua.edu.cn
- Sanjiv DasSanta Clara UniversityGeverifieerd e-mailadres voor scu.edu
- Peeter VerleghProfessor of Marketing, Vrije Universiteit (VU) AmsterdamGeverifieerd e-mailadres voor vu.nl
- Bruce E. PfeifferUniversity of New HampshireGeverifieerd e-mailadres voor unh.edu
- Hema YoganarasimhanUniversity of WashingtonGeverifieerd e-mailadres voor uw.edu
- Leif BrandesProfessor of Business Administration, University of LucerneGeverifieerd e-mailadres voor unilu.ch
- Arthur CampbellMonash UniversityGeverifieerd e-mailadres voor monash.edu
- Raphael ThomadsenProfessor of Marketing, Olin Business School - Washington UniversityGeverifieerd e-mailadres voor wustl.edu
- Robert ZeithammerUCLAGeverifieerd e-mailadres voor anderson.ucla.edu
- R RaoProfessor of Marketing, The University of Texas at DallasGeverifieerd e-mailadres voor utdallas.edu