Mijn eigen profiel maken
Openbare toegang
Alles bekijken2 artikelen
0 artikelen
beschikbaar
niet beschikbaar
Op basis van financieringsmachtigingen
Medeauteurs
- A ParasuramanProfessor of Marketing, University of MiamiGeverifieerd e-mailadres voor miami.edu
- Leonard BerryUniversity Distinguished Professor of Marketing, Mays Business School, Texas A&M UniversityGeverifieerd e-mailadres voor tamu.edu
- Mary Jo BitnerProfessor of Marketing, Arizona State UniversityGeverifieerd e-mailadres voor asu.edu
- Dwayne D. GremlerDistinguished Research Professor, Bowling Green State UniversityGeverifieerd e-mailadres voor bgsu.edu
- Katherine LemonProfessor of Marketing, Boston CollegeGeverifieerd e-mailadres voor bc.edu
- Roland T. RustU. of MarylandGeverifieerd e-mailadres voor rhsmith.umd.edu
- Arvind MalhotraUniversity of North CarolinaGeverifieerd e-mailadres voor unc.edu
- richard staelinFuqua School of Business, Duke UniversityGeverifieerd e-mailadres voor duke.edu
- Ajay KalraHerbert S. Autrey Professor of Marketing, Rice UniversityGeverifieerd e-mailadres voor rice.edu
- Alan WilsonProfessor of Marketing, University of StrathclydeGeverifieerd e-mailadres voor strath.ac.uk
- Mary GillyProfessor, University of California, IrvineGeverifieerd e-mailadres voor uci.edu
- Merrie BrucksUniversity of ArizonaGeverifieerd e-mailadres voor eller.arizona.edu
- Sunil GuptaMarketing Professor, Harvard Business SchoolGeverifieerd e-mailadres voor hbs.edu
- Gillian NaylorMarketing and International Business, Lee Business School, UNLVGeverifieerd e-mailadres voor unlv.edu
- Amna KirmaniProfessor of Marketing, University of MarylandGeverifieerd e-mailadres voor rhsmith.umd.edu
- J. Andrew PetersenAssociate Professor of Marketing, The Pennsylvania State UniversityGeverifieerd e-mailadres voor psu.edu
Volgen
Valarie Zeithaml
Marketing Department, University of North Carolina at Chapel Hill
Geverifieerd e-mailadres voor unc.edu