Mijn eigen profiel maken
Medeauteurs
- j scott armstrongThe Wharton School, University of PennsylvaniaGeverifieerd e-mailadres voor wharton.upenn.edu
- Andreas GraefeProfessor, Business School, Macromedia UniversityGeverifieerd e-mailadres voor macromedia.de
- Willie SoonCenter for Environmental Research and Earth Sciences (CERES)Geverifieerd e-mailadres voor ceres-science.com
- Malcolm WrightProfessor of Marketing, Massey UniversityGeverifieerd e-mailadres voor massey.ac.nz
- Anthony LupoUniversity of Missouri / Belgorod State UniversityGeverifieerd e-mailadres voor missouri.edu
- John DawesEhrenberg-Bass Institute, UniSA BusinessGeverifieerd e-mailadres voor marketingscience.info
- Prof Rachel KennedyEhrenberg Bass Institute for Marketing Science, University of South AustraliaGeverifieerd e-mailadres voor marketingscience.info
- Byron SharpProfessor of Marketing Science, Ehrenberg-Bass Institute, University of South AustraliaGeverifieerd e-mailadres voor unisa.edu.au
- Len TashmanEditor of Foresight: The International Journal of Applied ForecastingGeverifieerd e-mailadres voor forecasters.org
- Fred CollopyWeatherhead School of Management, Case Western Reserve UniversityGeverifieerd e-mailadres voor case.edu
Volgen
Kesten C Green
University of South Australia; UniSA Business; Ehrenberg-Bass Institute; Monash University
Geverifieerd e-mailadres voor unisa.edu.au - Homepage