Koen Panis
Koen Panis
Geverifieerd e-mailadres voor uantwerpen.be - Homepage
TitelGeciteerd doorJaar
Celebrities’ quest for a better world: Understanding Flemish public perceptions of celebrities’ societal engagement
K Panis, H Van den Bulck
Javnost - The Public 19 (3), 75-92, 2012
162012
In the footsteps of Bob and Angelina: Celebrities’ diverse societal engagement and its ability to attract media coverage
K Panis, H Van den Bulck
Communications. The European Journal of Communication Research 39 (1), 23-42, 2014
122014
De Vlaming over de VRT: publieksbevraging 2015: onderzoeksrapport in opdracht van de Vlaamse Overheid, Departement Cultuur, Jeugd, Sport en Media
S Paulussen, K Panis, A Dhoest, H Van den Bulck, H Vandebosch
42015
Does media cross-ownership translate into cross-promotion? Analysing Flemish newspapers' coverage of affiliated and competing television stations
K Panis, H Van den Bulck, B Verschraegen, M van der Burg, S Paulussen
Journalism Studies 16 (6), 868-886, 2015
42015
Een bekende smoel voor het goede doel: De effectiviteit van Bekende Vlamingen in non-profit campagnes
H Van den Bulck, K Panis, A Hardy, P van Aelst
Tijdschrift voor Communicatiewetenschap 39 (2), 4-20, 2011
42011
Michael as he is not remembered: Jackson's 'forgotten' celebrity activism
H Van den Bulck, K Panis
Celebrity Studies 1 (2), 242-244, 2010
42010
Why research into celebrities’ socio-political involvement needs a broader research agenda and sharper conceptualisation
K Panis
Celebrity Studies 6 (3), 382-384, 2015
32015
The energy question in the Belgian daily press during 2010: The role of region, newspaper type and newspaper section
P Maeseele, K Deneckere, K Panis, S Paulussen
JCOM 14 (01), A03, 2015
32015
Putting the ‘fun’ in fundraising: The Serious Request and Music For Life radio telethons, media, and citizenship
H Van den Bulck, K Panis, N Claessens
Media Interventions, 109-126, 2013
32013
Celebrities' societal engagement: a quantitative analysis of non-profit organisations' motivations, public perception and media coverage
K Panis
University of Antwerp, 2012
32012
Managing super-diversity on television: The representation of ethnic minorities in Flemish non-fiction programmes
K Panis, S Paulussen, A Dhoest
Media and Communication 7 (1), 13-21, 2019
12019
De Vlaming en de VRT. De 'normaliteit' van een publieke omroep.
S Paulussen, K Panis, H Van den Bulck
Een VRT voor morgen of morgen geen VRT meer?, 63-84, 2016
12016
World relations and development issues: Framing celebrity philanthropy documentaries
H Van den Bulck, N Claessens, K Panis
Celebrity Philanthropy, 105-124, 2015
12015
The forgotten actor in media ownership debates: Audiences and their knowledge of media ownership in Flanders
H Van den Bulck, K Panis, D Raeijmaekers, P Maeseele
Communications. The European Journal of Communication Research 41 (1), 99-110, 2016
2016
De beeldvorming van jong ouderschap op Vlaamse televisie: een inhoudsanalyse en een receptieonderzoek bij kwetsbare jongeren
S Paulussen, K Panis, A Bels, M De Wilde, A Dhoest, P Maeseele, ...
Antwerpen: Universiteit Antwerpen., 2013
2013
Celebrity endorsements in de non-profitsector
K Panis
Annuaire Marketing Jaarboek 2012, 110-114, 2012
2012
Rapport onderzoek Music For Life & Serious Request 2009
K Panis, N Claessens, H Van den Bulck
2010
Het systeem kan de bewerking nu niet uitvoeren. Probeer het later opnieuw.
Artikelen 1–17