Mijn eigen profiel maken
Openbare toegang
Alles bekijken3 artikelen
0 artikelen
beschikbaar
niet beschikbaar
Op basis van financieringsmachtigingen
Medeauteurs
- Andrew T. StephenL'Oréal Professor of Marketing, Saïd Business School, University of OxfordGeverifieerd e-mailadres voor sbs.ox.ac.uk
- Gil AppelThe George Washington UniversityGeverifieerd e-mailadres voor gwu.edu
- Lauren GrewalAssociate Professor of Business Administration, Dartmouth CollegeGeverifieerd e-mailadres voor tuck.dartmouth.edu
- Felipe ThomazUniversity of OxfordGeverifieerd e-mailadres voor sbs.ox.ac.uk
- Cammy CrolicAssociate Professor, University of OxfordGeverifieerd e-mailadres voor sbs.ox.ac.uk
- Diogo HildebrandBaruch College, CUNYGeverifieerd e-mailadres voor baruch.cuny.edu
- Shiri MelumadThe Wharton School, University of PennsylvaniaGeverifieerd e-mailadres voor wharton.upenn.edu
- R Dustin HardingAssistant Professor, Utah Valley UniversityGeverifieerd e-mailadres voor uvu.edu
- Adrian F. WardUniversity of Texas at AustinGeverifieerd e-mailadres voor mccombs.utexas.edu
- Jaewoo ParkProfessor of MarketingGeverifieerd e-mailadres voor g.chuo-u.ac.jp
- Dan RubinSt. John's UniversityGeverifieerd e-mailadres voor stjohns.edu
- Thomas KramerProfessor of Marketing, UC RiversideGeverifieerd e-mailadres voor ucr.edu