Mijn eigen profiel maken
Openbare toegang
Alles bekijken1 artikel
1 artikel
beschikbaar
niet beschikbaar
Op basis van financieringsmachtigingen
Medeauteurs
- Samuel AbramovichAssociate Professor, University at BuffaloGeverifieerd e-mailadres voor buffalo.edu
- R. Benjamin ShapiroApple & University of WashingtonGeverifieerd e-mailadres voor benshapi.ro
- Annie WhiteFred Rogers Institute, Saint Vincent CollegeGeverifieerd e-mailadres voor stvincent.edu
- YJ KimUniversity of Wisconsin–MadisonGeverifieerd e-mailadres voor wisc.edu
- Thomas AkivaUniversity of Pittsburgh, Psychology in EducationGeverifieerd e-mailadres voor pitt.edu
- Meghan BathgateUniversity of PittsburghGeverifieerd e-mailadres voor pitt.edu
- Vishesh KumarPostdoctoral Researcher, Northwestern UniversityGeverifieerd e-mailadres voor northwestern.edu
- Kailea SaplanUniversity of Wisconsin, MadisonGeverifieerd e-mailadres voor wisc.edu
- Lauren PenneyMaker Education InitiativeGeverifieerd e-mailadres voor makered.org
- Caitlin K. MartinResearcher, YouthLAB, Stanford UniversityGeverifieerd e-mailadres voor stanford.edu
- Ricarose RoqueUniversity of Colorado BoulderGeverifieerd e-mailadres voor colorado.edu
- Kimberley GomezProfessor of Urban Schooling, UCLAGeverifieerd e-mailadres voor ucla.edu
- Sharon ColvinUniversity of MarylandGeverifieerd e-mailadres voor umd.edu
- Andrea ForteProfessor, School of Information, University of MichiganGeverifieerd e-mailadres voor umich.edu
- Spiro MaroulisAssociate Professor, School of Public Affairs, Arizona State UniversityGeverifieerd e-mailadres voor asu.edu
- Rebekah WillettProfessor, Information School, University of Wisconsin MadisonGeverifieerd e-mailadres voor wisc.edu
- Amy MuellerAssistant Professor of Learning Technologies, University of OklahomaGeverifieerd e-mailadres voor ou.edu
- Jacqueline KociubukPhD Candidate, University of Wisconsin MadisonGeverifieerd e-mailadres voor wisc.edu
- June AhnUniversity of California, IrvineGeverifieerd e-mailadres voor uci.edu
- Jean RyooDirector of Research, Computer Science Equity Project, UCLAGeverifieerd e-mailadres voor ucla.edu