Mijn eigen profiel maken
Openbare toegang
Alles bekijken5 artikelen
1 artikel
beschikbaar
niet beschikbaar
Op basis van financieringsmachtigingen
Medeauteurs
- Sepehr VakilAssistant Professor of Learning Sciences, Northwestern UniversityGeverifieerd e-mailadres voor northwestern.edu
- Roy PeaDavid Jack Professor of Learning Sciences and Education, and Computer Science (Courtesy)Geverifieerd e-mailadres voor stanford.edu
- Tia C. MadkinsThe University of Texas at AustinGeverifieerd e-mailadres voor austin.utexas.edu
- Jennifer Osuna (Langer-Osuna)Stanford UniversityGeverifieerd e-mailadres voor stanford.edu
- Ben KirshnerUniversity of Colorado, BoulderGeverifieerd e-mailadres voor colorado.edu
- Caitlin K. MartinResearcher, YouthLAB, Stanford UniversityGeverifieerd e-mailadres voor stanford.edu
- Nichole PinkardNorthwestern UniversityGeverifieerd e-mailadres voor northwestern.edu
- Tesha Sengupta-IrvingUniversity of California, BerkeleyGeverifieerd e-mailadres voor berkeley.edu
- Vishesh KumarPostdoctoral Researcher, Northwestern UniversityGeverifieerd e-mailadres voor northwestern.edu
- Leilah LyonsUniversity of Illinois at Chicago / New York Hall of ScienceGeverifieerd e-mailadres voor uic.edu
- Matthew BerlandProf., University of Wisconsin–MadisonGeverifieerd e-mailadres voor wisc.edu
- Shirin VossoughiNorthwestern UniversityGeverifieerd e-mailadres voor northwestern.edu
- Matthew A. CannadyDirector, Center for STEM Pathways, Lawrence Hall of Science, UC BerkeleyGeverifieerd e-mailadres voor berkeley.edu
Volgen
Maxine McKinney de Royston
Associate Professor, Curriculum & Instruction, University of Wisconsin-Madison
Geverifieerd e-mailadres voor wisc.edu - Homepage