Veronika Dropčová (Bejdová)
Veronika Dropčová (Bejdová)
Faculty of Mathematics, Physics and Informatics, Comenius University in Bratislava
Geverifieerd e-mailadres voor fmph.uniba.sk
Titel
Geciteerd door
Geciteerd door
Jaar
Motivational effect of peer review in blog-based activities
Z Kubincová, M Homola, V Bejdová
International Conference on Web-Based Learning, 194-203, 2013
152013
Blogging in obligatory course: A bitter victory
V Bejdová, M Homola, Z Kubincová
International Conference on Web-Based Learning, 1-10, 2014
92014
Are Students Reliable Peer-Reviewers?
V Bejdová, Z Kubincová, M Homola
2014 IEEE 14th International Conference on Advanced Learning Technologies …, 2014
42014
BLOGY VO VYUČOVANÍ NA UNIVERZITE
V BEJDOVÁ, Z KUBINCOVÁ, M HOMOLA
CAN BLOGGING ACTIVITIES AND PEER-REVIEWING IMPROVE LEARNING OUTCOMES?
V Bejdová, Z Kubincová, M Homola
Het systeem kan de bewerking nu niet uitvoeren. Probeer het later opnieuw.
Artikelen 1–5