Volgen
Anne Hardy
Anne Hardy
HOGENT
Geverifieerd e-mailadres voor hogent.be
Titel
Geciteerd door
Geciteerd door
Jaar
Two faces of media attention: Media storm versus non-storm coverage
AE Boydstun, A Hardy, S Walgrave
Political Communication 31 (4), 509-531, 2014
1662014
The nonlinear effect of information on political attention: Media storms and US congressional hearings
S Walgrave, AE Boydstun, R Vliegenthart, A Hardy
Political Communication 34 (4), 548-570, 2017
462017
Het Vlaams televisienieuws onder de loep: een vergelijkend onderzoek, 2003-2008
K De Swert, S Walgrave, M Hooghe, V Uce, A Hardy
162008
5. The mechanisms of media storms
A Hardy
From media hype to Twitter storm, 133, 2018
122018
Strong Devolution but No Increasing Issue Divergence: Evolving Issue Priorities of the Belgian Political Parties, 1987–2010
S Walgrave, B Zicha, A Hardy, J Joly, T Van Assche
Agenda Setting, Policies, and Political Systems: A Comparative Approach, 145-163, 2014
9*2014
Monitor diversiteit 2012. Een kwantitatieve studie naar de zichtbaarheid van diversiteit op het scherm in Vlaanderen
K De Swert, A Hardy, M Hooghe, D Vos, S Walgrave
VRT-studiedienst in samenwerking met Universiteit Antwerpen (M2P), KU Leuven …, 2013
92013
Does market-driven journalism lead to sensationalism in television news? Explaining sensationalism in 11 countries
A Hardy, K De Swert, D Sadicaris
annual meeting of the International Communication Association, Suntec …, 2010
92010
Een bekende smoel voor het goede doel: De effectiviteit van Bekende Vlamingen in non-profitcampagnes
H Van den Bulck, K Panis, A Hardy, P Van Aelst
Tijdschrift voor Communicatiewetenschap 39 (2), 2011
72011
Celebrity activists in social profit campaigning: a survey with the Flemish public on views and effectiveness
H Van den Bulck, K Panis, P Van Aelst, A Hardy
Annual Conference of the International Communication Association, Singapore …, 2010
72010
Testing and Explaining the Multi-Media Character of Media Storms
AE Boydstun, A Hardy, S Walgrave
APSA 2011 Annual Meeting Paper, 2011
4*2011
Het politieke agendasettingeffect van mediastormen: Een analyse op het niveau van het nieuwsverhaal
A Hardy, J Sevenans
Tijdschrift voor Communicatiewetenschap 43 (4), 2015
22015
Monitor Diversiteit 2009. Een kwantitatieve studie naar de zichtbaarheid van diversiteit op het scherm
A Hardy, K De Swert, D Sadicaris, S Walgrave, M Hooghe
ENA (Elektronisch Nieuwsarchief); Leuven/Antwerpen, 2010
22010
Media storms: mechanisms, conductive factors, and effects
A Hardy
University of Antwerp, 2016
12016
Agenda Setting, Policies, and Political Systems: A Comparative Approach
P John, S Bevan, W Jennings, BD Jones, MC Whyman, S Brouard, ...
University of Chicago Press, 2014
12014
De impact van bekende Vlamingen in social profit campagnes: een onderzoeksrapport
K Panis, A Hardy, H Van den Bulck, P Van Aelst
2009
Het systeem kan de bewerking nu niet uitvoeren. Probeer het later opnieuw.
Artikelen 1–15